yesterday

"Men mest av allt vill jag hångla med någon", en hejdundrans bra bok.

"En stjärna lyser så klar", en underbar låt.

There there. Nu är det ytterligare en ny dag som gäller. Det är skrämmande egentligen, vad fort de går över. hm. Snart är man ju 25 år. Undrar om man har familj och barn då. Inte redan då, I hope. Inte barn iallafall!

Åkte till Karlstad med Christian, Andreas, Robin och Åsa igår. Andreas och Christian köpte några snygga skjortor på Carlings, och Andreas några saker till lumpen. Annars inget. Eller jo, present till Åsas mor. Köpte Åsa.

Andreas fin igår. Ny fin tröja, och mycket fin i frisyr. Han lyssnar på mig, och gör som jag vill. Finemang!

Idag ska jag ut och gå med Marianne. För första gången på flera månader. Hon är hemma från Italien nu, så man får passa på. hm. Hoppas även Helena hör av sig snart. Miss her too!

There's just one thing I need... I just want you for my own. More than you can ever know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0