Förkylningshelvete

Vaknade igår och var visserligen trött som ett as, men jag mådde ändå bra. Förmiddagen på praktiken förlöpte smärtfritt och jag hade riktigt roligt. Sen var det dags för lunch och efteråt en konferens, på vilken jag började känna mig sämre och sämre. När jag kom hem vid fyra mådde jag som en smärre katastrof och kvällen gick åt till att ligga i fosterställning och gunga fram och tillbaka, det enda som gjorde att jag mådde lite bättre.

Min finaste fina sambo kom hem och var hur söt som helst. Hon skulle styra upp en sjuklingsmiddag och en ungefärlig timme senare fick jag soppa, hälsomuffins och till efterrätt blev det fruktsallad och en knäckchokladbit. Kan man göra annat än att älska någon lite extra då? Hon är så fin, min alldeles egen Lisa.

Idag fick jag snällt skicka ett sms till en av mina handledare. Ingen praktik för min del. Soffläge. Hur tråkigt är det inte? Jag spyr på det! Jag har därför torkat lite svamp, gjort några pärlplattor, fixat till en gooood sallad (hemmagjord pizzasallad for the win!), masat runt på internet och förlorat en hög med hjärnceller till tevetittande. Ajuste, pusslunchen med Lisa ej att förglömma.

Måste även berätta att vi i söndags var iväg till Friskis och köpte varsitt gymkort på 6 månader. Jag har hur länge som helst varit anti gym, men nu är det dags med en förändring. Jag är trött på att vara tjockis och då har jag hört att träning ska vara en bra grej. Tränade i ca 90 minuter och det var galet skönt. Egentligen var det meningen att vi idag skulle på spinning, vilket jag nu får hoppa med tanke på halsont. Inte bra grej att träna sig ännu sjukare. Nytt försök nästa vecka?!

Sen halvsmider jag lite planer för framtiden. Planer som gör mitt hjärta varmt och att leendet blir stort. Fina liv! Och snart ska vi flytta också. Om två månader kommer vi att bo i VÅR lägenhet. Det kommer bli awesome. Awesome. Awesome!!!

Och så var det bara att återgå till soffläge, spana på teven och hålla tummarna för att jag snart får sällskap i soffan. Bye bye, äppelpaj.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

2011-11-18 @ 16:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0