Större bröst?!

Då var första dagen av termin 4 avklarad. Läraren ligger lite mer på plus än tidigare, rädslan för våren kanske är lite mindre och insikten om att vi kommer ha sjukt fullt upp är helt klart befintlig. Det vi har fått lära oss idag är väl mest hur bedömningar av hemtentor och diverse andra inlämningsuppgifter kommer se ut, vilka mål vi ska uppnå, att typ allt är obligatoriskt och att en underkänd eller ej genomförd del får göras om under nästa termin. Det sista är inte att föredra, eftersom vi kan förlora poäng och därmed inte få börja termin 5 till hösten. Det där har jag dock inte planerat ska hända mig, men jag bör nog påminna mig om det ibland. Det är helt enkelt bara till att kötta på!

Basgruppen jag blev indelad i är helt fantastisk! Eller ja, det vet jag ju inte riktigt eftersom jag aldrig varit i samma grupp som... åtminstone två av dem. Men med min underbara och ständiga vapendragare Malin, så kan det inte gå annat än tiptop! Och jag tror, utan att tveka en sekund, att de "okända" är sjukt bra att jobba och plugga med. De verkar minst sagt ambitiösa, and that I like! Jag är sjukt taggad och kommer imorgon gå med ett leende på läpparna till Universitetet. Vad ska vi kalla gruppen då? Det är ju ett måste... Utländskt bebisfår med en något skev stavning? Får nog bli så. Det är vi i vår, LAMMB!

Och så var det ju det där med större bröst. Allas vår snygga klassvän Peter (eller Johanna som hon försöker intala oss att hon är döpt till) satt och proppade i sig morot efter morot på en kafferast. Linda intygade att man fick större bröst av morötter och knyckte en. Är det sant? Blir man alltså brun, får bra syn OCH större bröst?! Jag tror bestämt att jag ska försöka övertala Theres om att ha morötter i kvällens mat. Spaghetti och köttfärssås. Med morötter. Vinnande koncept!

Kommentarer
Postat av: johanna

hahhaahahaha, morötter är ju gott ^^ och du ser, det är bra för allt!

2011-01-17 @ 17:40:46
URL: http://johannatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0