Ögonsjukdomar

Jag sitter i soffan och har så tråkigt att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag har flera saker jag egentligen borde göra, men inget av det är vidare värst roligt. Och jag har heller inget som är speciellt kul att se fram emot denna kväll. Borde städa, diska och kanske börja packa. Motivationen är minimal.

Imorgon har vi en föreläsning som jag helt hade glömt bort. Halv sex till halv åtta på kvällen. Ögonsjukdomar. Vet inte om jag tycker det känns så vidare värst värt, men jag får väl pallra mig dit. Även om jag helt har för mig att den INTE var obligatorisk. Tentaåterlämning en halvtimme innan också, så får väl tillbringa kvällen i skolan. Det sura är att alla caféer är stängda, så jag kan inte köpa en enda kaffe. Surt, sa räven.

Satt och pratade med Malin igår. Vi kom fram till att det där med att sova på dagen inte är särskilt smart. Det leder till att man är aspigg på kvällen och inte alls kan somna i vettig tid. Och vad gjorde jag nyss? Sov i flera timmar, så klart. Helt galet skönt, men förmodligen jävligt dumt. Inte lätt att vara smart alla gånger.

Efter att jag diskat och fixat in kläderna i garderoben, så ska jag äta blåbär, hallon, vaniljkesella och lite smulat digestivekex. Gud så gott!

Kommentarer
Postat av: ÄNA

Jag har också så tråkigt att jag inte vet vart jag ska ta vägen! haha.

Jag blir fan aldrig nöjd, när vi har mkt att göra klagar jag på att jag inte har tid över för annat, men nu när vi inte har nått å göra så klagar jag på det! :P

2011-01-10 @ 18:19:26
URL: http://annalindakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0