Inget ös, tentaplugg

I normala fall när det är två dagar kvar till tenta, så brukar det vara FÖTP (fullt ös, tentaplugg) för hela slanten. Det är panik, trötthet och världens stress. Med andra ord kan man tycka att det borde vara samma sak för mig nu (tentan är ju på fredag), men det är så långt ifrån sanningen man kan komma. Jag har faktiskt nästan inte ens börjat plugga.

Tilläggas bör att tentan är minimal, så att ens hitta någon slags motivation för att plugga till den är en smäre omöjlighet. Jag läste lite igår, kanske blev 10 minuter sammanlagt. That's it! Inte orkar jag ha någon panik ändå. Om jag nu skulle kugga tentan (vilket jag självklart inte alls planerar), så får jag väl bara göra om den. Det är ju inte direkt komplicerat och det skulle faktiskt inte göra mig så mycket. Tre lagar, anorexi, bulimi, hetsätning, psykoser, schizofreni, depression hos äldre och förmodligen något mer. Alltså, det är inte komplicerat.

Nej, nu fick sötröven till granne för sig att vi skulle ta sällskap till skolan. Ska ta den vägen när jag ska hem till Malin. Så nu får jag rumpa på...

Måste bara säga att jag inte alls kunde sova i natt. Tog en smärre evighet innan jag somnade och sedan vaknade jag så klart hundra gånger. Minst. BLÄ! Jag har för mig att jag tänkte ut något skitbäst att skriva om här. Men vad? Ja, jag ska fundera på det till ikväll.

Nu: häva i mig resten av kaffet + fixa mig.
Snart: snicksnacka lite med grannen.
Sen: kramas med finaste Malin!

Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg! :)

2011-01-05 @ 13:25:49
URL: http://eemmyjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0