Glatt uppror

Nu sitter jag och pluggar och har så gjort i några timmar. Gårdagen blev galet mycket senare än tänkt och man kunde hitta mig under täcket först vid halv fem på natten/morgonen. Ibland får man gå och lägga sig skitsent, om det är bra saker man pysslar med. Och det var det verkligen. Skitbra alltså. Vi kollade på Hancock, åt choklad och snackade massa skit. Jag måste återigen säga vilken underbart bra gårdag jag hade! Fantastisk! Sen fick jag ett sms också, som fick magen att hoppa till. Eller ja, jag fick egentligen flera sms som alla var kalasbra. Fast ett av dem... Ja, det gav mig ett leende på läpparna. Glatt uppror i magen! Fina, fina, fina du!

Nu har jag gjort klart målet för dagen. Jag har skrivit klart det mesta tror jag och även fått till ett fingerat fall. Karl har inte lika många problem som andra kanske, men ibland får man faktiskt göra det lite lätt för sig. Sen att jag förmodligen kommer göra om det där fallet hundra gånger och att han till slut kommer vara det värsta mänskligheten skådat (i TS-väg), det är en annan femma. Jag är iaf nöjd för nu.

Nu blir det film med pluggsällskapet och senare ska jag bana väg hem till Malin & Jukka. Laga mat, dricka drinkar, dansa, skratta och tjata. I min värld låter det som en underbar helkväll!

Fantastisk gårdag. Fantastisk dag idag. Jag tycker verkligen om mitt liv!



Drinkar, drinkar, drinkar. Så nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0