Äppelchipsen har fått en flickvän!

Igår hade jag en fantastisk eftermiddag tillsammans med Evelina. Vi började med en långpromenad i snöstorm och hoppade på hemvägen in på Willys för att inhandla diverse till kvällens måltid. Efter detta blev det en snabb sväng hem till duschen för att ganska snart efter blötläggningen återigen gå hem till promenadsällskapet. Väl där fick jag en underbar massage! Var förmodligen mer död än levande efteråt. Vi styrde senare upp en superb middag och avslutade allt med vindruvor, färska jordgubbar och vaniljkesella. Jag kom hem med ett leende på läpparna och en kropp som förmodligen skulle kunna liknas vid en stoppad korv. Om det var värt det? Självklart!

Lång historia för att komma fram till det jag egentligen ville ta upp. När vi var på Willys fick jag syn på något jag faktiskt inte sett förut. Ananaskrisp! Jag är en tvättäkta sucker för ananas, så jag var bara tvungen att dra med en liten påse hem. Jag vet mycket väl att det inte är nyttigt att slänga i sig sånt, men jag var som sagt tvungen att testa. Äppelchips finns ju också, men de är ju inte direkt övergoda.

Ananaskrispen då, hur tror ni de smakade? Theres tog ett minilitet bett, tyckte de var apsöta och egentligen inte alls särskilt fantastiska. Jag kontrade med att jag också är jättesöt, men att jag går att umgås med ändå. Så ja, hon åt upp EN chipsliknande ananasmojäng. Själv håller jag med om att de var förjävla söta, men i ett mindre antal var de riktigt goda. Förutsatt att man tycker om sådant som är... väldigt sött! :)



Testa och återkom. Hiss eller diss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0