Vi lever!

Nu är natten över och det har gått över förväntan. Santos lever, jag har inga blåmärken (på grund av Megan Fox alltså) och Megan Fox är fortfarande intakt. Att sova med en viloortos är dock lite småklumpigt. Eller ja, det är jätteklumpigt. Jag vaknade ett par gånger när jag skulle vända mig och fick lyfta armen i rätt position. I övrigt har det inte varit några svårigheter. Kanske att somna, men eftersom jag var tröttheten själv gick det ändå rätt bra.

Det ska bli kul att se om det är någon mer i klassen som lyckats ha på sig sin ortos i natt. Evelina lyckades, läste jag på facebook. Hennes ortos heter Östen med resten. Det kom jag på. Och som ni förstått heter min Megan Fox. Det har jag också kommit på. Man får välja sina strider! ;)

Åhå! Ikväll är det handboll som gäller. Jag har fått med mig ganska många, så det ska bli helt stört roligt. Äntligen ska jag få se min fina vän spela! Woah! [Pott, Pott, Pott, Potteeeerrrr!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0