Perversa kort, fina skratt och en förkyld näsa

Vilken dag! Det började med att jag var det tröttaste stycke till människa ever. Jag funderade på att skita i KTC-grejen vi bokat in, för att kunna sova i några timmar till. Tog mig dock i kragen efter dryga halvtimmen och släpade mig själv in i duschen. Blev lite sen till Universitetet, men ingen större skada skedd.

Vi övade på de manuella förflyttningar som vi ska kunna till redovisningen och jag tyckte nog att vi hade rätt bra kläm på det hela. Efteråt fixade vi klart casekommentarerna, som ska vara inne den 17e Februari. Skönt att vara ute i god tid! Det innebär att vi resterande två schemalediga dagar denna vecka faktiskt kan vara hemma. Vara hemma och läsa. Och det viktigaste av allt: sovmorgon!

Då vi var på KTC lyckades Malin lokalisera en snopp. Bland annat. Det blev ett MMS till fru Bergh, som förmodligen uppskattade vårt lilla tilltag. Vi lyckades även med konsttricket att skratta oss igenom dagen. Vi i gruppsex är bra på det, inga tvivel.

Dog i sängen gjorde jag också. Hann hem, äta, dricka kaffe och läsa lite. Sen var det kört. Tror ni det var skönt att sova eller? Helt underbart! Och apropå läsa och sova är det precis vad jag ska göra nu. Sängen - here I come!

Här har ni en bild på min sambo Santos. Är han inte gudomligt söt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0