Mamma tipsar!

Jag fick ett mejl av min kära Mamma förut:

"Skala apelsin/er och skär i bitar i en skål
Strö över lite socker så saftar de sig lite mer
Strö över lite vaniljsocker (för mycket gör det beskt)
Låt stå en stund o safta till sig
Lägg i Keso
Rör om
Njut!

Nästan som apelsinris.
Mättande o inte speciellt mycket kcal om man tar MiniKeso."

Hon är allt för fantastisk, min Mamsetrams. Saknar henne som fan gör jag också! Detta lilla "recept" ska testas strax. Apelsinerna får gotta till sig under tiden jag masar med läsloggen. So long!



Sjujäkla fin är hon också, den äldre versionen av moi!  ♥


Kommentarer
Postat av: evelinah

hihi, kul.. jag brukar kika in här jag med.. men jag tar hem priset för att lämna minst kommentarer tror jag ;-) tack ska du ha :-) hoppas det är fint med dej med, trevlig helg! kraam

2011-02-04 @ 15:02:16
URL: http://eveheda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0