Imorgon smäller det!

Nu är det tisdag. Dagen innan D-dagen. Eller H-dagen kanske man ska säga. Imorgon är det hemtentadags. Jag bävar! Sist gång vi hade hemtenta för samma lärare var den som hämtad från helvetet. Det vi läste då var inte alls svårt i jämförelse med det vi nu pysslar med. Att jag inte läst igenom all litteratur inför morgondagen gör väl inte direkt saken enklare. Jag försökte ta mig igenom ergonomikapitlet förut, med ett uppfriskat minne om varför jag hatar fysik som följd. Inte ska väl vi behöva räkna ut massa skit? Hur mycket en vuxen person kan väga för att kunna gunga med sin son och var på gungbrädan den äldre respektive yngre ska placera sig för att det ska bli jämvikt? Nej. Jag tänker inte kunna det där. Då hoppar jag frågan. Inte okej!

För övrigt vill jag bara säga att min DVD inte riktigt uppskattar Pixarfilmer. Sjukt irriterande! Vi skulle spana in UPP igår och den var lika grön som Hitta Nemo var när jag och Sofia skulle kolla på den för dryga året sedan. Galet irriterande! Ska jag behöva köpa en nya DVD-spelare för att kunna se mina Pixarfilmer? hm. Skit!

Ibland kan ett illa valt tillfälle för ett skratt faktiskt göra ont. När personen som valde att skratta vid detta illa valda tillfälle blir medveten om hur fel situationen blev, kan man ju önska att denna någon yttrar ett förlåt. Tydligen anser denna någon att "jag orkar inte bråka" kan likställas med ett förlåt. Vi är inte överens på den punkten, vill jag ju lova. Irriterad känns som ett förnamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0