De där människorna man inte riktigt tycker om

Torsdag. Halv tolv. Nyss rullat ur sängen. Kissat. Ställt mig på vågen. Satt på kaffet. Kollat så min klantiga katt inte gjorde sig illa när han var... klantig. Lyssnat på fin musik. Sms:at med bästaste bästa. Startat en konversation på msn med en annan mycket underbar vän. Hon sminkar sig.

Nu tar snart det seriösa över. Det är dags att läsa läsloggar och ta fram minst två diskussionsämnen igen. Jag tror att morgondagens litteraturseminarie kommer bli sjukt mycket mer värt än förra. Mer intressanta ämnen att diskutera liksom. Vi håller tummarna för det!

Det är inte bara läsloggsmox jag ska fixa med idag, utan jag ska även försöka få fason på anhörigcaset med gruppsex. Vår lärare är flum total, så det ska bli lite intressant att se hur alla grupper lagt upp sitt "case". För det är egentligen så långt ifrån ett case man kan komma. Vi ska reflektera och diskutera kring frågor, leta lagar och koppla ihop det med någon vetenskaplig artikel. Eller ja, väva in en sådan artikel i texten. Case? Nej, precis. Inte direkt.

Ikväll blir det till att städa. Här ser ut som skräp. Jag förstår faktiskt inte riktigt hur jag lyckas. Det är grejer överallt och jag har typ inte gjort ett skit. Så är det iaf. Bara till att fixa!

Ajuste. Människorna man inte tycker om? Jag satt inne på bluebox och coolstuff igår. Där är sidor helt i min smak. Fantastiska små roliga och knäppa saker! Det bästa jag hittade var stora muffinsformar med Snorkfröken på. Helt sjukt söta! Och är man jag eller Åsa, så förstår man ännu mer hur fantastiskt roliga de är. Haha! Snorkfröken ja... Lite som en historia för sig? Eller kanske inte. Fast jo.

För våra drömmar, skål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0