Blixtvisit

Yep, detta blir lite av en blixtvisit. Jag råkar för en gångs skull vara klar i tid och har därför några minuter att mörda. Om 25 minuter drar det igång ett seminarie om veckans fältstudier. Det är lika opeppande som det låter. Diskutera. Ah well, det blir nog bra. Har hört att många andra är helt lyriska efter sina dagar. Själv kan jag väl inte ställa mig i samma led. Nog för att min plats inte alls var skit, men det var ju gammalt liksom. Äldreomsorgen. Been there, done that. Visst kan det väl vara mysigt, men jag vill se nya saker! Så vad jag ska säga för något på seminariet är ju ett stort frågetecken. Får väl dra lite självklara grejer.

I helgen är det fest som gäller. Gayfest! Jag ska dra med Thers hem till Lisa, där det vankas förfest. Om jag förstått allt rätt kommer det förmodligen komma en hög med andra människor också. Kalas! Senare ska vi bana väg till Mollys. Thers, ska vi hålla en tumme för att vi faktiskt kommer komma in denna gången? ;) Haha. Lite som gå ut i tid.

Efter seminariet drar jag med mig min finaste Malin hem. Det blir väl snicksnack och mys i väntan på Willy och Peter (Linda och Johanna). Vi drar efter deras seminarie iväg till IKEA, lunchar och shoppar loss. Underbart! Ikväll ska jag tokmysa med min fina.

Jag ser fram emot heeeeela fantastiska helgen, med start 10.15. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0