vem ska vi outa ikväll?

Lycka är att pussas med den man är kär i? Det är väl något som jag har gått och levt efter. Pytts heller, så jävla blåögd jag har varit. Idag har jag kommit på det, jag har kommit till insikt. Vill ni veta?

Lycka är att vakna och inte vara bakfull.

Kvällen igår var superkul. Jag var, i snyggt sällskap av Gunilla, fullast på festen. Som alltid då, med andra ord. Jag var sjukt glad. Jag hade underbara människor runt mig. Och jag outade både mig själv (till min stora förvåning så hade inte ryktet nått allas öron, konstigt!) och min kära vän G. "Du vet jag - tjejer...killar... Och du vet Gunilla - killar...tjejer..." Hela denna staden går väl och blir bisexuell snart. Låter fint tycker jag, fast den enda som vi går och väntar på - hon behöver nog bara inse fakta. haha.

Kul kväll igår, åt helvete med måendet idag. Återkommer. Någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0