Ska jag ta det som en hint?

Jag vägde mig alldeles nyss, vilket jag gör varje morgon. Hosta er inte hesa nu, jag är egentligen fullt medveten om hur dåligt det är. Men jag vet också hur duktig jag är på tankeknas. Skulle jag inte väga mig varje eller nästan varje dag, så skulle jag förmodligen sluta äta istället. Bara för att försäkra mig om att inte gå upp i vikt. Allt av en anledning. Jag var dum i huvudet när det gällde mat i gymnasiet och tankeknaset har därefter varit ett faktum. Bättre eller sämre, men aldrig helt bra. Då vet ni det. Vill ni veta mer så får ni fråga mig.

Jag vägde mig iaf förut. De senaste veckorna har vågen stått på 71,5 - 72 kg. Mitt mål för jul var ju att gå under 70-strecket. Jag har lite tappat hoppet, eftersom det nu är mindre än en vecka kvar. Fast just idag, när jag dumt nog ska iväg och trixa med julgodis, så stod vågen på 71,1. Det är bara 4 hekto mindre, men i min värld är det sensationellt. På en vecka går det faktiskt att tappa ett kilo.

Så jag får helt enkelt lita på Malin och Jukkas ord angående godiset. Och kanske smaka en bit av varje. Jag har fortfarande inte givit upp viktmålet. I CAN DO IT!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Om jag klarar av att gå ner 1,6 kg på en vecka så kommer du klara detta galant! I know you can do this! :)

2010-12-18 @ 14:09:43
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0