Ny design it is!

Nu har fina Evelina hjälpt mig med min bloggdesign. Jag har nog haft artonhundra önskemål om hur allt skulle bli och hur allt skulle ändras. Det var något rosa som skulle bort där, en bild som skulle se ut så och en text som skulle vara av det mer feta slaget. Om hon lyckades? Ajjemen! Fantastiskt duktig är hon, tycker jag allt.

Har dagen till ära även fått prova hennes underbara Onepiece. Om jag hade ett ha-begär innan, så är det ingenting mot vad jag har nu. Det var nog det mysigaste jag någonsin testat. GE MIG! Ah well, känner på mig att jag kommer äga en inom en snar framtid. A girl's gotta do what I girl's gotta do, right?!

Jag ska visa er en bild på mitt fantastiska julkort. Då mer insidan och inte framsidan med tillhörande lågstadietomte, som ni fick se häromdagen. Jag tror bestämt att jag vill påpeka att jag kan skriva snyggare. Inte för att ni behöver tro på mig, då jag säger så varje gång jag visar upp något jag skrivit. Okej, vi kan säga att jag skriver skitfult. Här kommer iaf bilden!

Förbaskat vackert, tycker ni inte? ;)


Kommentarer
Postat av: Nurme

Bild på dig i denna fruktansvärt fula "klädsel" önskas!!! (inget illa menat mot dig Evelina, jag bara Hatar Onepiece!!! :) )

2010-12-21 @ 20:18:00
Postat av: Lisa

Men Malin, det finns ju en bild i bloggen. Missade du den lila Barbapappan högre upp? That's me! ;)

2010-12-21 @ 20:44:35
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0