L Word i all ära

Javisst, det är förmodligen den bästa flatserien som finns. De allra flesta skulle väl också säga att det är den enda, men är så fallet? Får någon vecka sedan ramlade jag över en någorlunda ny Engelsk serie, vid namn Lip Service. Tacka YouTube för det fantastiska utbudet av typ... allt! Jag hittade såklart serien där och har kollat igenom några avsnitt. Redigt nice faktiskt. Dock är de väl lite väl inspirerade av just L Word många gånger, men who cares? Frankie är så het så man kan dö! Omfg på henne!

Ah well, ungefär tre procent av mina bloggläsare som bryr sig om detta kan tänkas. I don't give a damn. JAG bryr mig!


Kommentarer
Postat av: jempa

sista avsnittet var ju så jävla awesome. jag hoppas verkligen att det kommer en till säsong och fler efter det! serier som denna är verkligen vad vi behöver!

2010-12-22 @ 13:33:43
URL: http://rewritable.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0