Kvällen då de virrvarriga tankarna blev ord

Jag hade några minuter över och funderade på att slänga ihop ett litet inlägg. Lite viktigt, lite roligt och lite annat som hänt under 2010. Fast av tanken jag tänkte förut att döma, så är det nog ingen större idé. Hallå, "Åh nej, säg inte att jag är full redan?!". Patetiskt, men sant. Inte att jag är så himla full kanske, snarare det faktum att tanken tänktes. Jag får vänta till en glasklar dag istället. Typ söndag. Då ska ni få veta massa roliga saker som ni förmodligen redan vet. JA!, jag pratar om allt. Hela tiden.

Jag sitter fortfarande hemma iförd nyårsansikte, ordnad friss, linne, trosor och strumpor. Och så undrar väl varenda kotte och barr varför jag fortfarande är kvar hemma? Jomenhörrni, det beror på mat faktiskt. Herr och fru fest ÄTER MAT. Fast nu är de nog snart precis där de ska vara, så jag får väl börja ordna på mig något i klädesväg. Ni vet, väl värt att visa upp alternativt duger i krig. Förmodligen det senare.

Ja, jag har druckit. Märks det? Vafan, det är ju nyår!

Jag har ett kalaskul nyårslöfte förresten. Sophie heter hon. Förjävla rolig tjej! Vi ska fika, skratta och skämmas. Det är lite så vi jobbar. För att roa andra ni vet? Snus var det fina.

hm. Kläder var det ja. Skit.

Ajuste, Gott Nytt År! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0