Gapa stort

Jag har haft en helt underbar dag tillsammans med släktingar och vänner. Jag har ett förråd med roliga historier och kommentarer som snart svämmar över. Humor var ordet! Historier bakom som jag inte orkar dra, men roligt var det. Allt från "Jaså, du ska också hem och bajsa?!" till "Vill du att vi ska prata med dig?". Det var även någon historia om mus-Evert som fick en spark i huvudet och en bautadildo som blev kastad i ansiktet på den manliga ägaren.

Sötast var utan tvekan min Gammelmormor på 91 år, som var och kikade på rummet på äldreboendet hon snart ska flytta till. Hon är jätteglad för att få flytta dit och det känns grymt bra. När hon var där och tittade runt fick hon även träffa en personal. Gammelmormor log stort, presenterade sig och sade sedan: "Ja, vi får hoppas att jag inte skämmer ut mig!". Ursöt, ingen tvekan om saken!

Imorgon ska jag till "gapa stort-doktorn" och efter detta förmodade smärtfyllda besök ska jag bana väg hem till Mamma 2, eller Agneta som hon också heter. Bortsett från tandasmärtan tror jag det kommer bli en fantastisk dag. Som alla dagar tillbringade hos och med Agneta. ♥

Det där med plugga fortsätter jag förtränga. Jag gör det... sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0