"Favorit" i repris

Förra årets totala kyla verkar upprepa sig. Det var nyss arton minusgrader ute. Jag kollade även upp hur kallt det varit som värst och termometern visade då -22,9. Stört! Förra året tror jag att det var närmare -30 någon gång. Det är galet! Men jag får väl göra som vanligt, gå ut och trotsa kylan. Fast kanske slänga på mig något under jeansen. Underställ. Lite som en plan?

Imorgon blir det äntligen Åmål. Jag och Sara ska försöka komma härifrån vid nio på morgonen, så vi kommer hem i vettig tid. Det ska bli så mysigt att äntligen få träffa familj och vänner. Jag har bara träffat Mamma en gång under hösten, resten av alla fina var det aslängesedan jag såg sist. Augusti! Vissa terminer innehåller mer plugg än andra, så är det bara.

Nej, nu ska jag försöka ordna på mig massa kläder och hinna hinka i mig lite kaffe. Ska möta upp Malin på Biblioteket och kopiera lite om en stund. Har en uppgift om Tourettes som jag tänkte försöka bli klar med över Jul. Sen blir det knäck och filmmys! Fina, underbara och kalla dag!



Så här fint var det hemma hos Mamma & Thomas förra Julen. Jag håller tummarna
för att det är lika mycket snö när jag kommer dit imorgon. Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0