ÄNTLIGEN!

Sådär, då var sista tentan för i år skriven. Det var en hel del att skriva och huvudtröttheten var efter tentan ett faktum. Skönt att det är gjort i alla fall och förhoppningsvis fixade jag skiten. Vore grymt med ett G på dagens båda tentor (det var två olika delar och vi måste bli godkända på de båda delarna). Då hade lilla jag varit meeeer än nöjd!

Efter tentan åkte jag, Maria och Malin iväg och handlade. När vi kom hem styrde vi upp julgröt, köttbulle/rödbetssalladsmacka och massa mys. Gjorde apelsiner med nejlikor och jag vill lova att det luktar underbart i min lilla lägenhet. Maria åkte hem vid tre, Malin drog nyss och jag tänker nog krypa ner under täcket i några timmar. Ack ack ack så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0