tentaplugg

...är absolut inte min starka sida. Som jag sa till en klasskompis förut; "Om jag skulle tillbringa lika mkt tid åt att läsa i böckerna som jag tillbringar inne på facebook, så hade jag varit kung på allt vad vetenskaplig grundkurs handlar om". Synd att mycket ska vara lättare sagt än gjort, så också detta.

Igår läste jag iaf om forskningsmetodik. Något jag lade ner när jag kom fram till uträkningar om standardavvikelse och konfidensintervall. Hade ju gärna velat säga att jag förstått vad det handlar om och ännu hellre att jag även är bäst på att kunna räkna ut dessa, men det är ju dagens lögn. Så istället gick jag hem till Maria, för att dricka vin och skämmas åt tyst bonde på dejt. Hjälp!

Idag har jag plöjt igenom artikeln vi kommer ha på tentan, samt läst en hel del sidor i vetenskapsteoriboken. Svammel svammel, trist för er att läsa? FÖR MIG OCKSÅ!

Nej, nu ska jag läsa ytterligare några kapitel innan jag får finbesök av Icka! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Nämen vad är det du säger?! Marabou Vinter är ju helt fantastisk!

Hoppas allt pluggande går bra! Kramkram

2009-11-09 @ 11:36:45
URL: http://elinhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0