datormas varvat med jobb

Ja, så var det ju den där jävla datorhistorien. Det blev helt enkelt jäkligt fel. Men jag får väl försöka se det positiva, och inse att jag har en fungerande dator...och att jag inte behöver lägga drygt 4000:- till på att få en som fungerar. En ny då dock.

Har jobbat från i onsdags kl ett, fram till idag kl halv tre. Rätt intensivt om jag får säga det själv. Inte för att det är katastrofalt jobbigt på min avdelning, men många timmar tillbringade där tröttar ut. Och ja, jag vet att det är som en 'normal' arbetsvecka. Ja, tänker inte försöka förklara. Jag är iaf skittrött!

Haf sötbesök i form av snos i helgen också. Me like! Vettifan när vi kommer kunna ses igen, om det kommer vara här hemma över någon helg, eller om hon kommer komma och hälsa på mig. Det får tiden utvisa.

Imorgon tänkte jag städa. Och träffa Sara. Och om väder, bil, mekaniker och tid tillåter; så ska vi även träffa Icka en sväng. Trevligt värre!

Nu är semestrarna på jobbet slut. Det innebär att alla underbara sommarvikarier kommer vara ett minne blott, men också att den saknade ordinarie personalen kommer tillbaka. Jag har hela två arbetsdagar kvar, vilket är två dagar som kommer tillbringas med de bästa.

På fredag bär det av mot Örebro tillsammans med Maria. Fix & trix i lägenhet, samt inköp av cykel. Åker med hem på kvällen. Preliminär kräftskiva med jobbet. Packa likt en blådåre på lördag. Och flytta till Örebro på riktigt, på söndag. Det är min plan. Well, känns inte som om jag behöver säga att jag är nervös. Smått döende. HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så glad för din skull Lisa :) Att du kommer härifrån och verkligen gör nånting med ditt liv . Kör på och njut ! Puss*

2009-08-17 @ 13:32:46
Postat av: Frida

Det var från Fridaliten btw ;)

2009-08-17 @ 13:33:18
Postat av: maria

Det kommer gå så bra och skulle det vara något är det bara ringa så sätter jag mig i Majsan och kommer som ett spjut :P kram

2009-08-17 @ 19:44:44
URL: http://gurlifagelberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fridaliten: Tack du, sötunge. Det känns toppen, även om jag är nervös. Känner inte längre för att jobba där jag gör, så det var dags för förändring. Ingen tvekan om det.



Maria: Vi får hoppas och hålla tummarna för det iaf. Och Majsan kommer nog få göra sitt, och besöka Örebro ibland. Tack för att du finns och ställer upp. :)



...puss på er båda!

2009-08-17 @ 21:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0