varför?

Varför lägga vikt vid sånt som inte spelar någon roll? Varför bry sig om sånt som aldrig betytt något och heller aldrig kommer göra? Varför bry sig alls? Varför låta det komma in i ens liv, och kanske förstöra?! Om än bara lite. Om ens det.

Okej för att man är olika, jag kan ta det - helt utan problem. Men allvarligt talat, varför för det där? Efterföljande diskussion vann väl varken du eller jag något på? Och sms:et? Var nog det mest korkade jag fått hittills.

Om du inte förstår varför jag är det, så kanske det är dags att kolla över saker och ting? Om du inte ser svaret utan att tänka efter, varför stannar du? Är det mig det är fel på, eller oss?

Ja, som vi sade igår, vi är olika. Men det tar inte bort det faktum att jag älskar dig ofantligt mycket. Du är den bästa som finns. Älska varandras likheter såväl som olikheter, eller är det fel?

Du är grym, det vet du att jag tycker. Annars hade vi inte varit där vi är idag. Snälla, lär dig att förstå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill bara vara hos dig nu. De går inte att diskutera saker lika bra på avstånd. En kram och allt skulle vara bra igen, precis som vanligt. De är iaf allt jag behöver just nu och då!

Förlåt för mitt idiotiska jag.



Älskar dig åt helvete mycket! Hoppas jag att du förstår..

2008-11-03 @ 17:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0