blåögda pojkar små

Ja, det är väl som så att de allra flesta av oss tar tid på sig att verkligen inse att det man en gång hoppas och trott på, inte kommer ske. Iaf inte i dagsläget. När man väl insett detta, kommer någon ny blåögd optimist. Vad ska man göra? Återigen hoppas på att det kommer bli som nu denna pojke tror, eller bara inse fakta? Ja, det är väl synd att lura sig på nytt. Synd blir det också då liten blå pojke förstår hur det ligger till. Den dagen, den sorgen - hårt, men sant. Tyvärr.

Ligger såklart i soffan (vad annars kan jag göra med sittförbud?!) med Angelina Jolies snyggt heta nuna på tv-skärmen. Så ja, man ska väl sluta klaga kanske. Idag har jag gjort typ ingenting. Telefonterrat mina vänner. Håller tummarna om att få tillbaka mina pengar. Känner sig ju inte direkt dödsrik nu när man tjänar ungefär noll kronor/dag. Segt. Inte ska väl mina savings gå till mat? Vore illa.

Imorgon fest. Alkoholhaltig dryck inhandlad. Mys! Ska försöka få städat här hemma också. Det jobbigaste blir dammsugningen. Snacka ryggsmärta. Aja, får väl ta det pö om pö.

I love the green thingie! ;)

Kommentarer
Postat av: Liz

Haha grön sak.. ;P

2008-05-29 @ 19:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0