ta på mines kröpp!

Det är tråkigt att inte ha dator! Med internet då, såklart. Nu befinner jag mig dock in tha woods,
hemma hos Marie och Björn. Varit här sen igår kväll. Sprit var tanken, och så blev det.
Alldeles för mycket också, vill jag lova. Imorse var det Lisa som spydde. Yey!
Kul gårdag iaf, och himlarns gratis.
Män som bjuder we like! :)

Vad har hänt sen sist då? Installerat mig i lägenheten, börjat få ordning. Soffan står där den ska,
urskön och kalasfin. Enligt min mening. Mycket trevligt folk varit hemma på besök.
Och fler väntas, förhoppningsvis i veckan.

Idamys som gällt i veckan, kaffe i mängder, filmer i flertalet och ton med tjat.
Nice! Saknat dendäringa tösa. Tack för torsdagstanken! ;)

Brittis biter i mines kröpp, så det känns i köttet. Och så anser jag att Nintendo WII är dökul! Yey!

Men se då till att komme o ta på mines kröpp väl?! Kan du så kan jag? pfft. JAG KAN! ;D

Kommentarer
Postat av: wides din

jag kommer jag kommer ;) vill allt se vad du kan, jag.....hehe...

2008-02-17 @ 16:17:45
Postat av: Anna

Hoppas du mår bättre nu då, men man får ju vad man är värd... ;)
Räknar med att få tillbringa åtminstone några dar i storstan på lovet, så då ska jag provsitta!! :)
kram kram

2008-02-17 @ 19:00:19
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0