hoe hoe hoe? ho ho ho?

Ja, julen var som julen nästan alltid är. PERFECT! Men det återkommer jag till.

Nu är det alkohol tillsammans med Lizzie och Åsa som gäller. Belsebubb på hög nivå, fast typ tvärtom?! ;D haha.

Om dryga timmen ska vi bana väg till Snörriset, där vi ska möta upp (bla) Hanna, Emma, Micha, Robin, Cissi och en massa fler. Sen blir det hc, där jag hoppas träffa massa folk jag känner. Förmodligen kommer mina önskningar slå in. Iiiih.

Det börjas på nytt den andre januari och än mer den trettonde. Jag längtar. Det behövs.

I övrigt vill jag tacka Anders & Per-Olov för kommentaren i förra inlägget. God Jul själva. Är det möjligt som så att ni kommer hit på besök snart? Ni är varmt välkomna hit på en fika. :)

Nej, nu ska jag fortsätta dricka alkohol. Nu är det cube som gäller. Jag kommer ihåg för typ tio månader sedan... Dator... Webcam... Cube... Kommentarer... Nu behöver jag bara vända mitt huvud nittio grader, och det är som då. Fast ändå inte. Älsk min!

Skål på er, gott folk.   

Kommentarer
Postat av: Anonym

ppp*

2008-12-26 @ 20:24:16
Postat av: ---

pussums

2008-12-27 @ 13:04:22
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: icka

varför har du inte accepterat mig på msn gumman eller e du inte inne något:)

happy new year!!!!



2008-12-31 @ 12:14:26
URL: http://brunettbrud.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0