stolt!! :)

Lisa Liten är idag stolt över sig själv. Jag har lyckats uttrycka hur jag faktiskt känner inför en viss persons handlande. Kanske låter som en sak som händer var dag. För mig är det dock en stor grej. Jag brukar hålla inne med det mesta. Särskilt när det kommer till folk som inte direkt tillhör min åldersgrupp. Rosiga kinder, men en glad Lisa utkom från den sk diskussionen. *glad*

Snabbdate med Ida förut. Han prata om ungefär ingenting, eller ja, lite iaf. Kanske ses imorgon, lite beroende på Frida. Har ju planerat en mysdag med film, fruktsallad och typ godis. Allt för den nyttiga touchen. Vem vet, film kanske föregås av en långpromenad. Tycker jag låter kalasers!

Hinner inte skriva mycket mer. Mamma sitter i bilen på väg hit. Ska få träffa henne för första gången på urlänge. En blick på stan igår, that's kind of it. Well, blir trevligt. Samma sak med att få sova i MIN säng! :)

Jobb imorgon igen, 7-14.30. Pengarna och jobbdagarna rullar in, och det känns helt underbart. Leta lägenhet nästa?!

Anna, vad var resplanerna? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

menade att du o sara skulle komma på nåt riktigt bra, ni skulle ju träffas o planera? Annars har jag massa roliga tips!!! :)
Kramis

2007-10-31 @ 21:00:44
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Frida

Blä vad äckligt med godis ! Inte alls sugen på nu . Men en resa mellan Åmål - Säffle i vandrarskor kan ju INTE göras utan färdkost (läs godis) ;)

2007-11-01 @ 22:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0