slöseri eller inte?

Jag har nu funderat över att köpa Sex and the city-boxen, med hela serien, hur länge som helst. När de väl gått ner lite i pris dyker ett annat problem upp. Det finns två boxar. Antingen en rosa/svart shoebox med säsongs-dvd:erna i, eller så finns det en helt vanlig box. Alla fodral ser likadana ut, i svart. Snyggt och rent. Vilken ska jag välja? Shoeboxen kostar ju ändå runt 170:- mindre, men den andra vill jag hellre ha. Iofs är det samma innehåll, men ändå. Tar dock emot att lägga ut drygt 850:- spänn, istället för 700:-, trots allt en hel del pengar. Ångest härnu. Vad säger ni? Hjälp!

image34                    image35                          




här är de båda. enligt mig den närmast finast. men det är väl insidan som räknas, eller?  :)





Dags att läsa Harry och sen sova. Jojjo saknas, lite ensamt här. Även om det faktiskt är lite skönt. Ska nog bli härligt att flytta till egen lägenhet ändå. Kommer nog bli fint. Hoppas på att få kolla in den i helgen. Imorgon blir det mysmiddag med min lägenhetskompis Jojjo, Anna och förmodligen också Bella. Trevligt. Sen blir det utgång med fler illrar. Fint fint!  

Kommentarer
Postat av: Anna

Stod o kollade på just de boxarna här om dan, undrade lite varför de kostar så olika?? Det är ju ändå samma i... jag gillar iaf den rosa bäst!! :)

2007-11-29 @ 22:15:05
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: lilla E

Lätt att du sk ha shoeboxen! Den har tina, den är fan så snygg! Du kommer inte ångra dig baby. Shoes are a womans best friend..

2007-11-30 @ 15:30:01
Postat av: Fridah

** förstår det, vi fick 6 kattungar en gång.. men nu har vi bara en katt kvar och den är kille och stoor nu så de ör inte lika mys :)

2007-11-30 @ 17:17:28
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Fridah

** aah sant, men "Pussen" som våran heter har blivit en sååån utekatt som bara sprigner :P

2007-11-30 @ 17:33:34
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0