juletider

Ja, det är precis vad det är. Hur många julklappar kan jag ha köpt, måntro? ptja. Noll. Eller ja, en rättare sagt. Indirekt en. Mamma hade hittat ngt hon ville ha, köpte detta och tyckte hon kunde få det av mig på tomtedagen. Bra bra, en mindre att köpa nu i veckan.

Samtal från far nyss. Vad kan Lisan tänkas önska sig i år? Ja, fråga ngn som vet. Ett svar herrn tydligen INTE ville höra. Inte heller min käre farbror. Det är svårt! Gillar inte att önska mig saker bara för att. Tror det blir som så att paketen får vänta till då flytten är ett faktum, och jag får då saker till mitt nya hem. Sånt gillas.

Måste ringa Farmor, sen eller imorgon. Fler folk som ska få paket på jul, gärna med något som tycks om.

Speciell dag idag. Mycket tänk, många känslor. Insikter kan vara bra, men fan så jobbiga. Jaja, det blir nog bra. Snart jul som sagt. Jul, jul - strålande jul...

Förundrad över hur något så dåligt kan kännas så bra. Fast ändå inte. Skum känsla. Obeskrivlig. Skön.

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig, julklappar "bara-för-att" är inte så kul. Roligast är när man hittar nåt som verkligen passar mottagaren, som har "det"...
Du saknas!!!

2007-12-17 @ 19:42:02
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Annie

hmmm va äre för någe som ä dåligt men känns så bra...haha...jesus va jag är nyfiken Puss min vampyr :)

2007-12-21 @ 09:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0