Det utländska lammet såg dagens ljus

Då var första dagen med basgruppsarbete avslutad. Vi hade väl inte förberett oss så bra som man kanske skulle kunna önska, men eftersom det inte funnits någon tid till det så var det väl inte vidare värst konstigt. Vi satt i Biblioteket mellan 9-15 och försökte få fason på Mia. Ja, hon heter så. Case Mia. Det är vad vi jobbar med nu.

När klockan var 15 insåg vi nog allihop att orken var som bortblåst. Efter lite kopierande och planering av vad vi ska läsa till nästa dejt, så traskade vi hemåt. Själv hade jag siktet på min säng, som kom att bli min bästa vän under närmare 2,5 h.

Nu har jag lagat mat, förmodligen till både kung och fosterland. Skitmycket blev det! Gott också, ej att förglömma. Kalas! Nu borde jag läsa det vi kopierat inför torsdagen, läsa igenom morgondagens föreläsning som är halvt omplanerad pga tappad röst, städa mitt hem för att det ska se bra ut såväl imorgon som till helgen och kanske kamma lite på min pälsboll. Jag ska nog ta tag i det straaaaaaax.

För övrigt måste jag säga att magen mår bättre nu. Jag har kunnat äta flera gånger och inte fått vidare värst mycket ont i magen som följd. Jag tycker om att må bra! Nu leker livet igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0