En saknad som gör så ont att det skär i hela kroppen

Alla hjärtans dag. Jag önskar jag kunda få krama om dig, Mormor. Säga att jag älskar dig mer än vad som är möjligt och bara få se dig le. Känna din närhet. Veta att du finns. Du finns alltid. Kommer alltid finnas! Fina, fantastiska, underbara, vackra och älskvärda människa. Varför finns du inte kvar hos mig, sådär på riktigt?

Alla hjärtans dag. "Kyssar med smak av geléhjärtan!". Fredrik. Kommer du ihåg? Jag kommer ihåg. Jag ska aldrig glömma, vill inte glömma, kan inte glömma, får inte glömma. Fantastiska lilla energiknippe, om du ändå kunde komma tillbaka och lysa upp mina dagar. Våra dagar. Allas dagar!

Man kan inte få allt, det har jag lärt mig. Men när jag tänker på er, så vet jag att jag har fått uppleva en underbar tid med er två i mitt liv. Och det är allt. Allt som betyder. Ni betyder. Mest!

Ni fick mig att le, att må bra. Nu får ni mig att gråta. Gråta för att det gör så förbannat ont. Det är helt otroligt hur mycket jag saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0