the show must go on

Det är verkligen ingen idé att hänga upp sig på saker och ting. Bita ihop, försöka se något positivt i det och sedan bara gå vidare. Inte så jävla lätt kan tänkas, men visst måste det fungera. Det är väl varken första eller sista gången allt blir fail, so fail.

Aja. Åter till verkligheten. Borde plugga lite anatomi, men jag kan fan inte påstå att det intresserar mig ens lite. Isch. Eller visst, det är intressant. Härligt faktafyllda föreläsningar har vi haft. All ears har fått en helt ny innebörd. Jag lyckas dock inte sätta mig ner och plugga när jag kommer hem från skolan. Jag har ju massa andra fantastiska saker att göra. Eller ja, vissa saker. Vänner som jag vill umgås med. Kläder som behöver inhandlas. Disk som behöver diskas. Katt som behöver mysas med. Kaffe som behöver bryggas. Böcker som behöver läsas kommer då jävligt långt ner på listan. Rava i kvadrat!

Ja, kläder var det ja. Vad sägs om mitt senaste kap? Tänkte försöka göra min garderob lite mindre randig, så det blev en rutig skjorta. Hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: Evelina

en solklar hiss tycker jag! :)

2010-09-05 @ 19:20:09
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Anonym

ELEVATOR!!!

2010-09-05 @ 23:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0