the girlfriend tomorrow

Då var det lördag då. Vad tror ni händer i mitt lilla liv? Självklart blir det plugg, inte finns det väl någon som kan tro något annat?! Vi har tenta om två veckor och försöker redan nu bli duktiga med seriöst tentaplugg. Nöta, nöta, nöta - lite som det enda rätta! Tilläggas bör väl att jag kan på tok för lite för mitt eget bästa. Nu är det heller inte bara massa benstrukturer och muskler att hålla reda på, utan också diverse hormoner. Inte slutar det där heller, nej nej. Tre föreläsningar till veckan, sen har vi gått igenom allt som kommer på tentan. Har lärarna slängt vatten över våra huvuden? Ja, lite så känns det.

Nu ska jag snart dra på mig dojjorna och hoppa iväg till Universitetsbibblan. Skriva ut anteckningar ska vara en bra plan, or so I've been told. Så det är väl några kronor på kontot som försvinner, men det får det vara värt. Sen blir det en kort promenad till den lila bussen som förhoppningsvis ska ta mig hem till finaste Malin. Och jävlar vad vi ska lära oss saker idag! Oh yes.

Söndagsplugg är även det planen, of course. Då ska vi hem till Santos flickvän Saga, med tillhörande matte, och där plugga totalt. Fan va ambitiösa vi är, tycker ni inte? Heja oss!

Och så var det den dagliga inre striden kvar... Ska jag äta frukost eller inte? A banana to go? TAGET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0