underbara helg

Då var helgen så gott som över, vilket är sjukt tråkigt. Den har varit hur bra som helst och vetskapen om det helvete som väntar mig i veckan gör inte glädjen över att det är måndag imorgon större. Skit var ordet! Har dock inte pluggat ett piss nästan, så jag får skylla mig själv. Nu gäller det att peppa igång totalt, för jag känner ganska enorm press på att fixa tentan. Att ha en tenta på 10,5 poäng som hänger kvar, det vore inte fint någonstans.

Men det var ju det där med helgen. Vinkväll med grannen i fredags, som ni redan vet. Lördagen var halvt bakfull, vilket ni också har koll på. Kvällen innebar förfest med grannen och två till och sedan gayfest på Stora Hotellet i stan. Fina tider! Där träffades många sötnötter och jag lyckades tom utdela en kram och några ord istället för ett vilset hej. Haha! Gör om, gör rätt är SÅ min melodi!

Idag har jag varit sjukt snorbakis, vilket har varit fruktansvärt. Har legat på Theres soffa och beklagat mig över rådande huvudvärk och spykänslor. Hon gav mig en vetekudde, lite vatten och klappade på mig. Tur hon finns!

Idag fyller också min sötis till katt hela två år! Jag har kramat på honom och han har pussat på mig, så vi har haft det riktigt mysigt. Han fick lite tonfisk förut också, vilket jag förmodar att han uppskattar totalt. Är det något den där lilla tussen tycker om, så är det just tonfisk. Och chips iofs, men det har jag inte hemma.

Nej, dags att packa ihop sitt hittepå till kropp och placera paketet i sängen kanske? Imorgon ska jag rulla ur sängen vid kl 06.30 och befinna mig i skolan vid 08.15. Föreläsning i reumatologi. Intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0