plugga med pottan

Jamenvisst, här sitter vi och pluggar. En fem minuter lång paus och sedan blir det till att svara på stora frågor från gamla tentor. Vet inte riktigt om vare sig jag eller Pottis uppskattar våra liv i detta nu. Eller ja, jag vet att vi inte gör det. Det är för mycket för att hinna med att lära sig allt och faktiskt så vill jag kunna ALLT. Eller ja, huruvida insulin kommer från alfa- eller betaceller i pancreas kanske inte är något som spelar någon större roll. Om det skulle spela någon större roll, så kan jag ju informera er om att det kommer från betaceller. Beta, beta, beta. (Vi kan ju hoppas att detta kommer bidra till något rätt på tentajäveln, om nu frågan kommer.)

Nu informerar min sura vän mig om klockan. Fem minuter har passerad, let the hell begin... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0