lite som dagen idag

Jag somnade allt för sent igår. Det var tvättstugan, någon värdelös dokumentär på teve, några ord bytta med grannen, en stund på msn och en jävla tvättjävel som inte ville hänga upp sig själv. Skit vare mä't! Sen behövde jag tydligen plugga också. Jag gav upp vid två. Läste ytterligare lite i morse när jag vaknade. Nu är det 2-3 sidor kvar, sen är jag fit for fight för dagens föreläsning. Håll tummarna för att den ska vara lika kortkort som igår. Flådigt var ordet!

Vägde mig förut, vilket faktiskt var himla soft. Dock vet jag inte riktigt om jag kan lita på siffrorna på vågen, med tanke på hur min helg sett ut. Har typ inte ätit något alls och bara druckit en massa alkohol. Jag förmodar att min kropp kommer suga åt sig allt och lite till de kommande dagarna, så risk för viktuppgång (även om jag äter vettig och nyttig mat) känns stor. Vikten för dagen var hur som helst 71,5 kg. Glädje! Ett och ett halvt kilo kvar till mitt mål för julen. Jag kan om jag vill, eller hur?

Skönt att vissa saker i mitt liv börjar ordna upp sig. Det har varit mycket knas med energigivande delar. De har istället tagit otroligt mycket energi, vilket jag till slut inte orkade med. Så det fick bli korten på bordet, vilket alltid är att föredra. Nu känns allt mycket bättre igen och det är hur skönt som helst. Jag tror att allt kommer kännas 100% bra när jag kommer hem till Åmål igen. Det finns så mycket... Ja, jag är iaf glad. Det var behövligt att bli av med massa krångel!

Om ni har Åsa som vän på fb, så får ni hålla utkik de närmsta dagarna. "Om 25 pers gillar detta, så ska jag kasta mig i snön i bikini och lägga ut som profilbild!" Jag tror hon glömde bort att hon har mig som vän, så det där fick jag ju styra upp. Så ja, det ska bli roligt att se bilden framöver! ;)

Nej, snabbdusch, fix, mer kaffe och lite plugg innan iväghopp till Universitetet var det ja.

Kommentarer
Postat av: Mr. T

Grattis:)

2010-11-30 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0