it's over

Kom hem för ett par timmar sedan, nu är tentan över. Det kändes faktiskt ganska bra, så ett godkänt ska jag väl lyckas kamma hem. En muskel gjorde mig dock mer eller mindre rosenrasande. Särskilt eftersom det i studiehandledningen INTE stod att vi skulle kunna den. Ah well, jag kommer förmodligen aldrig glömma var m. Serratus Anterior sitter. Inget ont som inte för något gott med sig? Tror hur som helst att det kommer bli en liten diskussion med läraren. Varför säga vilka 80 muskler vi ska kunna och sedan visa en bild på en 81:a muskel, som vi faktiskt inte lärt oss? Smart drag, Mange! ;)

Nu sitter jag här med ett huvud tungt som bly. Det är helt sinnessjukt hur trött man kan bli efter en tenta. Lite som något som är galet svårt att föreställa sig, om man inte upplevt det hela. Att i flera veckor pluggat och sedan på några få timmar tömma all kunskap genom några rörelser med en penna. Jävligt jobbigt faktiskt.

Nu har jag unnat mig en Morgan & Cola. Snart kommer Sara hit. Tacos och Bacardi Razz är planen för kvällen. Antar att även Idol ingår där. Tror det kommer bli en blytungstrött kväll med många skratt. Fint var ordet.

Imorgon blir det mys i stan med Malin. Shopping är ordet, likaså mat eller fika. Kalas! Ska se om jag inte kan få med Sara också. På kvällen kan det hända att det blir ännu mer alkohol, gärna i snyggt sällskap av Nintendo Wii. Trevligt!

Men för att min kära gäst inte ska dö när hon kommer hit, så får jag se till att ta tag i disken. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig kväll! :)

2010-11-05 @ 18:38:23
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Maria och julmusten

Jag tyckte väl att det var en konstig muskel att ta med. Kände inte igen den alls !? Och skrev således INTE serratus anterior... grr. Nåja, ett poäng. Men det uppskattas inte när lärare luras.



Ha en skön helg !

2010-11-06 @ 00:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0