imorgon smäller det

Har pluggat hela jävla dagen. Är helt jävla galet trött. Vet knappt vad jag heter. (Lisa!) Har ballat ur totalt i bilen med Sara. Hon tyckte nog jag var störd. Mer än vanligt alltså. Eh. Blogga när man mår så här är nog inte okej.

Imorgon är i vilket fall som helst tentan. Kvart över jävla två till kvart över jävla sex. Sen är det helg. Helg. Helg. Helg. Jag är skitledig!! Det är bra. Jag ska äta mat på stan är det tänkt. Jag ska sova länge. Jag ska vara ledig. Det är helg, sa jag det? Ledig sådan. Ska bli full också. Skitfull! Så där skitfull så jag måste äta pizza på söndag. För jag är ledig då. Jätteledig!

Dagens bästa: biljetter bokade. Nästa helg är Åsa bara min, min, min! Där kan vi snacka kärlek! Du och jag, kanelbullen. Du och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0