det där med att planera

Jag är väl inte direkt den mest strukturerade människan i världen, väldigt långt ifrån faktiskt. Det är en sjujävla tur att jag umgås med vänner som är galet mycket mer strukturerade, så jag dras med i samma grej. Hur det hade sett ut annars, med plugg och sådant, det vill jag helst inte ens fundera över.

Denna helgen var dock planerad, som ni kan läsa i tidigare inlägg. Idag skulle jag och finaste Malin mysa runt på stan, shoppa och mysfika/luncha. Hur bra tror ni att det gick med den planen? Jävligt dåligt, eftersom jag rullade ur sängen vid halv tre. Hur tänkte jag där?

Kanske blev det som så att Sara stannade aningen längre än tänkt igår och att jag därför inte kom i säng förrän halv fem i morse. Och som jag nämnde är man jävligt trött efter en tenta, så jag behövde väl timmarna med John B. Får helt enkelt övertala Malin att hänga på ner till stan en annan dag.

Gårdagen var i vilket fall som helst sjukt trevlig. Samtalsämnena haglade och så också skratten. Det roligaste går dock inte att skriva här, eftersom det är tyst glädje. Haha! Jag kan förklara in real life, om någon känner sig nyfiken.

För övrigt börjar min mobiltelefon fucka ur, så jag fundera på om jag inte behöver köpa en ny?! Jag känner inte direkt att min ekonomi tillåter dett just nua, så jag håller tummarna för att den håller fram till Jul. Önskelista: Pengar!

Nu ska jag mysa ner mig under ett täcke och titta på film. Förmodligen med ett litet avbrott för en telefondejt med ett styck glad flicka från långtbortistan. Trevligt! :)

Kommentarer
Postat av: Mr T

Jisses va du bloggat på, massor att läsa, skoj att läsa hur du tacklar örebro, hoppas du inte tappat modet helt nu på stan efter tentan, det är en ganska mysig stad afterall:) Kikar förbi och förtär lite kokos nån dag, har haft lite mycket de senaste, hoppas de finns lite kvar:) Hade bra // T

2010-11-06 @ 19:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0