bakom lyckta dörrar

Innan terminen började i Augusti, eller när den nyss börjat, så var jag och Merlin iväg till Marieberg för some serious shopping. Vi köpte var sitt Just Dance till Wii. Hennes är använt, medan mitt har förblivit oöppnat. Fram till idag! Fick för mig att skaka lite rumpa förut. Bordet försvann från mattan, kattens klädderställningar (persiennerna) fälldes ner och mitt Wii kopplades in.

FY FAN VA ROLIGT! Nog för att jag inte är begåvad med någon sorts taktkänsla, men det är ju helt sjukt galet roligt. Att "Eye Of The Tiger" blev favorit är väl kanske inte så konstigt. Förjävla bra låt med mjölksyravarning i armarna. Kärlek!

Detta kommer då rakt inte ske i närvaron av någon annan mänsklig varelse, iaf inte i nyktert tillstånd. Jag lär ju se ut som ett kylskåp när jag far omkring här. Fast i sällskap av katten så skiter jag faktiskt i vilket!

Svettats som en gris har jag, så duschen är nästa anhalt. Sen blir det väl till att plocka iordning lite här och sedan plugg. Om några timmar kommer Tarzan och gör mig sällskap till imorgon. Hon har varit saknad i en smärre evighet, så nu är det fan dags. Kaffe, matlagning och bondemys antar jag står på tapeten.

And off she went...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0