årne t'et!

Sista dagen på helgen och det känns faktiskt ganska skönt. När man inte har massor att göra, så är det precis vad man vill. När man har miljoner saker för sig, så är det en önskedröm med en total slappardag. Det ska med andra ord bli ganska skönt med skola imorgon. Hoppas bara kommande kurs inte är lika intensiv som den förra, då kommer jag förmodligen ångra de ord jag nu sitter och ordnar fram. Inte okej.

Sen vill jag att det ska vara nästa helg också, gärna NU! Åsa kommer hit och jag ser fram emot det helt galet mycket. Hon har fortfarande inte varit här och hälsat på mig, så det ska bli mysigt att få visa henne lite av mitt nya liv. Hon stannar lördag-måndag. Det kommer förmodligen bli soffmys under var sin filt och hur jävla mycket tjat som helst. Underbart! Ja, vin ej att förglömma. Rött & mousserande vitt, sen är vi i vårt esse - var så säkra.

Dagen idag kommer dock bli himla fin den också. Inväntar nämligen den andra av mina vise flator, nämligen Tarzan. Eller ja, Sofia för den som tycker det är ett bättre namn. Kärt barn har många namn! Vi har inte träffats på två veckor, så vi har minst sagt en hel del att ta igen. Mycket händer på kort tid för flickor små och allt detta måste så klart diskuteras. I snyggt sällskap av kaffe of course. Lite bitter över kakbristen, men det får gå.

Måste för övrigt tappa 2,5 kg till Jul. Hur jävla roligt är det då? Inte alls! Fast jag vet att jag kan om jag vill. Bara att börja årne te't!

Nu: ringa kanelbullen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0