ändrade planer

Planerna för denna helg kommer tyvärr inte riktigt bli som tänkt. Sjukt synd, då jag hade sett fram emot det. Så då var det bara till att börja omplanera. Vad göra? Sara med tillhörande pojkvän hade planer på att åka hem till Åmål och jag var varmt välkommen att följa med. Dock bara över dagen, så jag hade tänkt att endast träffa familj och släkt. Jag har inte träffat Farmor på en smärre evighet. Pappa träffade jag senast i Augusti, samma sak med Thomas. Och Mamma har jag inte träffat sen jag var i Göteborg för dryga månaden sedan. Så ja, det är dem jag vill umgås med om jag bara stannar så kort stund.

Nu är det väl återigen som så att det där med planer inte riktigt är min grej. Nu verkar det som att det ska slasksnöa imorgon, så det lär ju vara snorhalt på vägarna. Åka bil hem till Åmål i all ära, så även att träffa min fina familj, men att dö på kuppen är det ju inte riktigt värt. Så vi väntar till imorgon med att bestämma hur det blir. Jag hoppas på hemfärd, för jag vill verkligen träffa dem.

Finns självklart många fler där hemma som jag vill träffa, men jag hinner inte på långa vägar med att träffa alla. Så alla underbara vänner kommer jag först kunna träffa vid jul. Om de nu vill träffa mig då, det är ju lite av en annan femma.

Nej, nu ska jag plugga lite neurofysiologi och farmakologi. Svårt? Nja, det är den lättaste delen till kommande tenta. Senare i eftermiddag blir det nog till att plugga på Skallskador, Stroke, EP, MS etc. Det är verkligen jätteintressant, men min motivation är long gone. Inte helt okej faktiskt.

På återhörande, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0