sovmorgon deluxe

"Japp, de hade det :P Men nu är vi inte längre." WHAT? Är vi inte? wtf. Varför har du inte sagt nåt tidigare? hahahaha. Pucko! Det vet jag väl. Varför påpeka det uppenbara? ;)

Sovmorgon deluxe idag. Somnade väl runt halv ett inatt och rullade ur sängen runt tre idag. Nu måste jag väl ändå ha sovit ikapp så det skriker om det?

Nu har jag sjukt jävla tråkigt. Sugen på att hitta på nåt. Känns dock lite som ett dött lopp, eftersom klockan är fem. What to do? Kan ju alltid inleda med lite frukost! haha.

Ochhärtänktejagskrivaentextradsomärurfin, menstruntaridetförattintevaramerknäppänvanligt!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp varför påpeka de uppenbara.. Lite så som sms:et jag fick. Varför ens nämna de? De vet väl fan jag också. Inget att snacka om liksom.

2010-05-19 @ 21:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0