men ge mig väl

Det finns så himla mycket jag vill ha. Är drabbad av ett galet ha-begär just nu. hm. Det var det där med nya skor. Och så ett par flådiga brallor, baggy style. Tischan med stort T. En sjukt het tavla att ha i sovalkoven, inklusive ram. My new cell, comin' from Deg-L. Vårigt, mysigt och sjukt nice påslakan i någon bra färg. Orkidéer som blommar! Någon nice sommar-outfit a la Lisa. Scarfen från HM! Ett par solbrillor som jag faktiskt inte ser ut som en fluga i, gärna prisklass Student. Godkänt hemtentaresultat. Toaster i matchande serie till min finfina blender. Ett fruktfat passande för sommaren, tänk er: vattenmelon, ananas, vindruvor, jordgubbar, hallon, körsbär & plommon! En såndäringa jacka som är hetare än het. L Word's sista DVD-box. En lampa som sitter fast i taket istället för i garderoben. En sjukt jämn och otroligt befintlig solbränna. Gräshäng med reggae, Morgan och härligt sällskap. Ett smaksinne som uppskattar öl.

Sist men inte minst; någon fin som är sådär fantastiskt grym på att kyssas, så man blir helt jävla knäsvag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0