fuck the hometent

Nu måste jag se till att ordna till det här. Jag har skrivit på hemtentan i tre dagar och är väl så gott som färdig. Har några meningar som ska till på två eller tre av frågorna och sen är den klar. Tilläggas bör också att när tentan är väl är done, så har jag sommarlov. Hur går det då med meningsfixet? Absolut världssämst! Det är långt mkt lättare sagt än gjort att sätta sig med det. Jag vet ju liksom inte riktigt vad jag ska skriva. GAH!

Mitt hem ser ut som en stökig och dammig soptipp. Med disk. Och tvätt. Aaaaah! Noll ro i kroppen här vill jag lova. Måste få till svaren, så jag kan ordna till mitt boende.

Fick precis sms av finaste Pappan min också. "Om du vill så kan jag komma och hämta dig på fredag??". JAAAA! :) Då hinner jag hem till inflyttningsfesten (ehrm, som jag måste se till att bli inbjuden till... haha!) och kan skåla med glada vänner samma kväll. Lycka!

Ska ordna lite kaffe och sen försöka avsluta mitt första år på Universitetet. Det ska gå!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Krattis till sommarlov om allt gick vägen!

2010-06-03 @ 12:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0