ESC 2010

Att Sverige inte skulle gå vidare till stora finalen kanske inte överraskade mig. Visst är väl låten bra, men man behöver höra den ett par gånger för att man ska gilla den. Så, no. No surprise. (Jo, jag tycker framträdandet i torsdags var grymt bra!)

Jag kan däremot inte fatta hur det där jävla bidraget som Serbien skickade faktiskt kunde gå vidare? Mupparnas afton, eller vad fan är det som händer? Lite frustration, minst sagt. Uscha!

Nej, nu ska jag nog ta och packa ner min kropp i sängen. Den behöver sömn. Imorgon väntar sista frågan på hemtentan. Går den vägen så kommer jag ha sommarlov vid den här tiden imorgon. Kärlek. Kärlek! Hörde ni? DET ÄR KÄRLEK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0