"påsklov"

Då var alltså tentan gjord. Det kändes långt mycket bättre än sist, att säga något annat vore fel. Om det är så bra att jag fixar ett G vill jag väl inte lova, men jag hålle tumme som tå. Om jag nu inte skulle klara den, så kommer det ju gå nästa gång ändå. Håller dock tummarna för att det var första och sista omtentan för denna terminen.

Nu sitter jag här, framför datorn, som så många gånger förr. Katten springer runt i lägenheten som en tok och jagar en hårsnodd. Lättroad liten tuss jag har! Behöver städa och diska innan mitt efterlängtade besök kommer. Känner dock att orken ligger på minus. Den annalkande huvudvärken gör inte heller den saken bättre. Det ska dock gå, så får väl kämpa på...

Mamma kommer alltså under eftermiddagen. Myskväll med bara henne ikväll och imorgon åker vi båda hem till Åmål. Eller ja, alla tre. Santos hänger ju med också. Lite semester för honom också. Ska bli galet kul att träffa alla sweeton hemma i Åmål. Iiiiih, jag längtar! 

Well, diskborsten och snabeldraken - here I come!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi borde ses under påsk! :)

2010-03-31 @ 15:56:33
URL: http://misstjota.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas verkligen vi hinner ses på lördag!!

Puss puss

2010-03-31 @ 18:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0