mysbesök

Lördagnatt it is, klockan är snart tjugo i tolv. Jag sitter fortfarande och pluggar. Min kropp gör ont, min själ gråter och mina tankar bara flyter ihop. Jag borde pluggat långt mycket mer än jag gjort idag. Att jag aldrig kan se till att bli effektiv i mina studier.

Jessica har precis åkt hem, har varit här sen klockan fem. Meningen var att vi skulle plugga, då hon läser den kursen jag snart har omtenta på. Visst pluggade vi väl lite, men det blev sjukt mycket mer prat om annat. Man behöver prata av sig, om allt, ibland. Så är det bara. Hoppas pluggandet går bättre imorgon. Inte många dagar kvar nu. På onsdag smäller det. Håll tummar och tår, för oss båda.

Nu ska jag lägga mig i sängen och gå igenom alla anteckningar innan jag tänkte dejta Herr John B. Det ska bli otroligt nice, han har varit saknad i en smärre evighet. The man of my dreams, något annat vore ren och skär lögn. Tråkigt att det ska bli sommartid just nu, jag behöver alla timmar sömn jag kan få. Vi går mot ljusare tider, eller vad är det man brukar säga? För mig känns det än så länge bara mörkt. Ordet omtenta ekar i mitt huvud, sisådär sjuttiotretton gånger varje kvart. It's way too much!

Som sagt, anteckningar och John it is. Ha det fint, alla fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0