älskade pälsetussen

Efter att min katt varit like småskum i beteendet det sista, var jag i kontakt med en veterinär. Eftersom jag tyckte att han bättrade på sig efteråt, så tänkte jag att det bara var något övergående. Fram till igår kväll då, vill säga. Jäklar så han skakade! Och inte bara när han skulle sova, som tidigare, utan även när han var vaken... Och för första gången tyckte jag att han reagerade på det själv. Blev sur och viftade med svansen och gick lite senare ifrån det ställe där han låg.

Usch, jag hatar verkligen när djur är sjuka. Inte kan man fråga dem vad som är fel heller. Bara att vänta. Och apropå det där med vänta, så fick jag inte tid hos Veterinären förrän på måndag förmiddag. Ska han behöva ha det så, ända fram till på måndag? FAN!

Blir det inte bättre, så ringer jag någon annan veterinär. That's that!


Min söta tuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0